Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal
Tefal, lider mondial pe piaÈ›a vaselor de gătit, alături de Geanina Staicu Avram, cea mai cunoscută È™i urmărită creatoare de conÈ›inut pe segmentul culinar din România, È™i împreună cu agenÈ›ia de comunicare Saatchi & Saatchi, [...]
Cum pare sa arate sectorul de constructii in urmatoarea perioada
Ai in plan sa construiesti o casa sau poate o cladire de birouri? Ai in plan sa asfaltezi zona din jurul vilei sau sa amenajezi un drum privat pe o proprietate? Poate chiar vrei sa investesti masiv in domeniu si te gandesti la dezvoltarea unui mic [...]
Optimizarea SEO a unui magazin online este cheia succesului
Daca nu esti multumit de performantele magazinului tau online trebuie sa stii ca sunt multe masuri care se pot lua. Din fericire, promovarea online este mai eficienta si implica costuri mai mici decat alte modalitati traditionale de a [...]
Investitia in scule si echipamente de calitate permite eficienta ridicata
Pentru cel mai bun randament in lucrari, orice meserias cunoaste faptul ca ai nevoie nu doar de abilitati si experienta, ci si de scule, unelte, echipamente capabile sa asigure performanta, ajungand la un nivel ridicat al eficientei. Daca esti [...]
Pariuri pe candidatii la alegerile locale din Bucuresti: ce cote au Nicusor Dan si Gabriela Firea
În timp ce în media apar diverse sondaje de opinie cu privire la voturile din alegerile locale din 27 septembrie 2020, iar actorii politici principali susÈ›in sau nu credibilitatea unor astfel de date, iată că cei interesaÈ›i de acest [...]
Various Brands inaugurează un nou magazin, în Shopping City Târgu Mureș
Various Brands, cunoscutul multibrand naÈ›ional cu capital 100% autohton, a inaugurat un nou magazin de articole sportive, în Shopping City Târgu MureÈ™, reÈ›eaua ajungând în prezent la 23 de unități situate în marile [...]
Printre multiplele avantaje ale internetului in ziua de astazi, este acela de a face o afacere online fara prea multe avize si contracte. Desigur un magazin online va trebui inregistrat, insa de multe ori, proprietarul magazinului nu va trebui sa detine [...]
Renovari sau amenajari? Ia-ti ajutorul de la Helppy.ro!
Ca orice om care se apuca de un proces amplu de renovare sau de amenajare a locuintei, nu ai cum sa le stii sau sa le prezici pe toate astfel incat, la nevoie, sa ai la indemana toate masurile care te pot salva dintr-un impas neplacut. Si chiar si cu o [...]
5 lucruri de care sa tii cont cand cauti cele mai bune centrale electrice
Incalzirea locuintelor personale depinde foarte mult astazi de tipurile de centrale electrice, pe care oamenii aleg sa si le cumpere. Este vorba despre dispozitive moderne, datorita carora nivelul de confort poate spori sau, dimpotriva, poate fi unul [...]
Chiar si o boxa portabila accesibila poate fi extrem de utila
In prezent, tehnologia face parte din viata noastra, mai mult sau mai putin, insa ce este cert, este faptul ca aceasta ne face viata mult mai usoara si mai simpla. Cel mai bun exemplu de „minune tehnologica”, consta in telefoanele care ne [...]
Aplica pentru un job videochat
“Tatal meu zideste case/Cocotat pe schele/El cu fruntea lui ajunge/Pana sus la stele.” Despre profesiile oamenilor s-a scris mult. M-au fascinat multe destine incepand cu cele ale oamenilor simpli si sfarsind cu cele ale marilor pictori sau [...]
Escort-bucharest.ro sau experiente speciale
Asteptam sa ninga dintr-un moment in altul. Eram o gasca de baieti veseli, pregatiti de petrecere, dar fara fete frumoase, masina ar fi fost goala. O fata reuseste sa iti toarne o cupa de fericire in paharul vietii in fiecare clipa cand se uita la tine [...]
Biserica, in topul preferintelor pentru directionarea a 2 la suta din impozitul pe venit
Doar 60% dintre persoanele care câÅŸtigă venituri din diverse surse ÅŸtiu despre posibilitatea redirecÅ£ionării a 2% din impozitul pe venit către o organizaÅ£ie non-profit. Acestea sunt mai degrabă persoane din mediul urban cu educaÅ£ie superioară ÅŸi venituri mai mari.
DeÅŸi cunosc generic posibilitatea redirecÅ£ionării celor 2% din impozitul pe venit, doar ceva mai mult de jumătate dintre aceste persoane au ÅŸi acÅ£ionat în această direcÅ£ie în 2009 (56%). În topul beneficiarilor se află biserica sau fundaÅ£iile bisericeÅŸti - 29% din cei care au redirecÅ£ionat. La o distanţă apreciabilă se situează SMURD (10%), SalvaÅ£i copiii (9%), Copii în dificultate (6%) ÅŸi Crucea RoÅŸie (aproximativ 6%). De asemenea, aproximativ 8% dintre persoane au redirecÅ£ionat 2% din impozitul pe venit către diverse ÅŸcoli sau fundaÅ£ii care sprijină educaÅ£ia sau cultura.
De departe criteriul care a stat la baza alegerii unei organizaÅ£ii către care să orienteze cele 2 procente din impozitul pe venit în 2009 este recomandarea - fie din partea familiei, prietenilor sau cunoÈ™tinÈ›elor, fie din partea companiei la care lucrează – aproape 2 treimi dintre cei chestionaÅ£i optând pentru una dintre cele două variante. Există însă ÅŸi în jur de 15% dintre persoane care s-au documentat ÅŸi au decis singure organizaÅ£ia după anumite criterii. Pentru alte 6% dintre persoane organizaÅ£ia a fost impusă de către compania la care lucrează.
Principalele motive menÅ£ionate de către cei care nu au redirecÅ£ionat 2% din impozit în 2009 sunt fie lipsa de interes (28%), fie lipsa unui venit în 2009 (26%). Alte persoane invocă necunoaÅŸterea procedurii de redirecÅ£ionare (15%), lipsa de încredere în ONG-uri (8%) sau faptul că nimeni nu le-a solicitat acest lucru (7%).
IntenÅ£ia de redirecÈ›ionare a 2% din impozitul pe venit în 2010 este la nivel declarativ sensibil mai mare faţă de anul trecut, peste trei sferturi dintre persoanele care cunosc această posibilitate spunând că vor ÅŸi acÅ£iona în consecinţă. Ca posibili beneficiari, ierarhia este asemănătoare cu 2009, pe primul loc aflându-se biserica sau fundaÅ£iile bisericeÅŸti (23% dintre cei care intenÅ£ionează să redirecÅ£ioneze) urmată de organizaÅ£iile SalvaÅ£i Copiii (14%), SMURD (13%), Copii în dificultate (10%) ÅŸi Crucea RoÅŸie (aproape 9%).
Pe de altă parte, gradul de notorietate al unor campanii de promovare tip 2% este destul de mic, doar aproximativ un sfert dintre persoanele care cunosc această posibilitate putând menÅ£iona campaniile. Acest lucru arată faptul că decizia de redirecÅ£ionare este mai puternic influenÅ£ată de alÅ£i factori decât de campaniile de promovare realizate de organizaÅ£ii ÅŸi ONG-uri.
Cele mai cunoscute campanii sunt cele derulate de Crucea Roşie (9%), Salvaţi Copiii (7%), biserici sau fundaţii bisericeşti (5%), SMURD (peste 3%) sau diverse campanii pentru copii bolnavi, menţionate de 3% dintre cei intervievaţi.
Problemele copiilor abandonaÅ£i sau aflaÅ£i în dificultate sensibilizează cel mai mult opinia publică, aceasta fiind de departe principala cauză pentru care persoanele intervievate doresc să fie folosiÅ£i banii redirecÅ£ionaÅ£i din impozit (42%). Alte cauze menÅ£ionate într-o proporÅ£ie mult mai mică sunt bătrânii abandonaÅ£i sau afectaÅ£i de sărăcie (10%), biserica (6%), persoane cu dizabilităţi sau protecÅ£ia mediului (câte 6% fiecare). Pe de altă parte, combaterea violenÅ£ei în familie sau ajutorarea persoanelor infectate cu HIV/ SIDA sunt considerate prioritare de mai puÅ£in de 2% dintre persoanele intervievate.
InformaÅ£iile provin din studiul GfK Omnibus realizat în luna martie 2010, pe un eÅŸantion de 426 de persoane din mediul urban ÅŸi rural care câÅŸtigă venituri din salarii sau alte surse. Rezultatele sunt reprezentative pentru populaÅ£ia României în vârstă de 18 ani ÅŸi peste.
GfK România
GfK România, fondată în 1992, este parte integrantă a Grupului GfK. De peste 8 ani, GfK România este institutul numărul 1 de cercetare de piaţă din România. Activităţile sale sunt structurate în cinci segmente: Custom Research - cercetare cantitativă ÅŸi calitativă Ad Hoc pentru o arie largă de industrii (bunuri de larg consum, telecomunicaÅ£ii ÅŸi IT, finanÅ£e, retail, turism, auto, bunuri industriale), Consumer Tracking - cercetare continuă pentru bunuri de larg consum, Retail and Technology - cercetare continuă pentru bunuri de folosinţă îndelungată, Media - cercetare calitativă ÅŸi cantitativă pe consumul de produse media ÅŸi Healthcare – cercetare calitativă ÅŸi cantitativă în toate domeniile medicale.
ÎnfiinÅ£at în 1934 ca primă companie de cercetare de piaţă în Germania, Grupul GfK are azi mai mult de 150 de sucursale în 100 de ţări de pe cinci continente. Grupul GfK este una din cele mai mari organizaÅ£ii de cercetare de piaţă din lume. Pentru informaÅ£ii suplimentare, vizitaÅ£i website-ul: www.gfk-ro.com
Aboneaza-te la newsletter-ul "ArtSpirit".
Interviu cu Sorana Darclee Mohamad despre piesa de teatru E atat de rau ca-i bine
Cinema Patria alături de Sad Comedy ii invita pe cei interesati joi, pe 4 Decembrie, începând cu ora 19:00, la spectacolul ”E atât de rău că-i bine!”, în regia lui Octavian Strunilă. ProducÈ›ia prezintă o piesă [...]
Cu sange rece, sezonul 6 la Diva - prezentare serial, actori si episoade
Lilly Rush, un detectiv inteligent care investighează crimele din Philadelphia, lucrează la cazuri închise - crime care nu au fost niciodată soluÅ£ionate. Produs de Jerry Bruckheimer Television, în colaborare cu CBS Productions ÅŸi Warner [...]